"Tusind TAK til Lisbet, som inden for kort tid tryllede to effektfulde pressemeddelelser frem og var en god sparring for mig i processen".


Lillibeth Bjørklund,
Familieakademiet 

.


 

Gratis omtale er bedre end dyre annoncer
Nu er det på tide, medierne begynder at interessere sig for, hvad du laver, ikke sandt?

Før du ringer til journalisten eller sender en pressemeddelelse af sted, skal du spørge dig selv:

  • Har jeg en god historie?
  • Er den god for andre end mig?
  • Hvorfor er den det?
  • Hvem vil jeg gerne have til at læse den og hvorfor?

Hvis din historie ikke overholder et eller flere nyhedskriterier spilder du i bedste fald din tid. I værste fald bliver journalisterne trætte af dig.

Gratis vurdering af din historie
Send mig en mail med nogle linier om den historie, du gerne vil have i medierne. Så vil jeg give en gratis vurdering af, om den har det, der skal til. Klik her.

Pressemeddelelse og strategi
Vælger du at gå videre med historien, kan jeg skrive en eller flere pressemeddelelser.
En pressemeddelelse koster mellem 3.000 og 12.000 kr. alt efter, hvor mange kilder, jeg skal tale med, hvor mange forskellige pressemeddelelser, jeg skal skrive, og om jeg skal følge op på dem, efter de er blevet sendt ud.
Det taler vi om.